tisdag 26 januari 2010

Mycket med underlivet är det...

En hel dag om allt om kvinnohälsa i skolan. Intressant, men OLD NEWS liksom :-) Skönt att ha ett försprång vad gäller graviditet och förlossningar och den biten.

Jag roade mig med att göra klart Oskars sköldpadda, han blev så söt så. Genom att virka så slipper jag ju somna! Perfekt!

Vilket jag säkert hade gjort annars, jag var på Kristallen igår och träffade Hanna som fyllde år. Vi blev ett gäng som hyllade damen i fråga. Mycket trevligt. Henrik dök upp så vi fick tid att snacka lite också. Najs. Jag höll mig för omväxlings skull till vin, öl är det så mycket kolhydrater i! Haha nu tänker jag på GI när man festar också. Håhåjaja!

Det blev seeeent, kom i säng vid två. Några timmars sömn, sen tillbaks till skolan.
Därför nu: trött! Sova snart. Men först får ni se bild på ninjan som Hanna fick igår och Oskars sköldpadda :-)


Inga kommentarer: