söndag 31 januari 2010

Full vecka, hyfsat nykter helg

Eller tja, det där lät ju inte så bra..?!

Fullt i skolan, mycket om graviditet och förlossningar och småbarn. Been there, done that så jag har hunnit virka en till ninja!

I går var vi på Ålands hav hela dan. Svärmor Berit fyllde 70 och vi överaskade henne på med att ta med ett gäng gamla vänner till henne på den redan planerade dagskryssningen till Åland. Mycket lyckad dag! Sen hem och vända till Söderberga för 30-årsfest hos Bettan. Jag var dock extremt avslagen efter att jagat efter barnen hela dan, så jag tog en tidig hemgång.

Fick dock vänta på bussen i 30 min i Hässelby, bussfan som jag skulle åkt med kom ju aldrig! Så vi var ett gäng trötta resenärer som huttrade i midvinternattens kyla och förbannade SL.

Idag, sovmorgon, plugg och kåldolmar till middag!

Inga kommentarer: